Paddy's Weblog
Paddy's Techno (Java, Java EE,Java FX, Ruby, Mac OS X, ...) Weblog
Affichage des articles dont le libellé est
Froyo
.
Afficher tous les articles
Affichage des articles dont le libellé est
Froyo
.
Afficher tous les articles
dimanche 12 décembre 2010
Some tips for newbies developers on Android 2.2 (like me)
The tips are :
Know the devices which are connected
Deploy your application on real devices
Deploy your application on SD Card
Know the location (internal or SD Card) of your application and move it or stop it
Plus d'infos »
Articles plus anciens
Accueil
Inscription à :
Articles (Atom)